sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Day Off

Lauantaina mulla olikin sitten vapaapäivä ja olin jo päättänyt että meen tapaamaan mun isää Las Palmasiin. En viittinyt aamuksi laittaa herätyskelloa koska haluun pyhittää vapaapäivät nuukkumiselle. Heräilin jossakin puoli yhdentoista aikoihin, tein itselleni aamupalaa, pakkasin laukun ja lähdin bussipysäkille. Tästä missä asun menee Palmasiin vain 40 minuuttia, joten matka taittui aika nopeasti musiikki kuunnellen.

Kun olin perillä Palmasissa ja nousen bussiasemalta ylös, edessäni on yleensä aukio missä lapset opetelee rullalautailemaan,- tai luistelemaan. Nyt mun edessä oli kuitenkin paljon aitoja ja ilmassa oli bensan hajua. Muutamassa minuutissa mulle selvisikin että kaupungissa oli rallikisat. Minähän sitten pienenä autointoilijana taputin käsiäni ja menin seuraamaan autojen valmistautumista kisaan. Kuulin myöhemmin isältä että autot tulivat sinne jo muutama päivä sitten ja että ne ajavat ympäri Gran Canariaa ja Palmasissa oli sitten niiden huoltopiste ja taukopaikat. 














Kun oli ihaillut autoja tarpeeksi niin otin mun cruiserin eli pienen skeittilaudan ja lähdin lautailemaan ympäri kaupunkia. Hetken päästä löysin itseni rantakadulta jossa tapasin isäni. Juteltiin hetki kuulumisia ja sitten lähdettiin suuntaamaan kohti El Corte Inglesiä. Siellä pystyin vain haavailemaan erilaisista laukuista, sekä kengistä, sillä tässä tavaratalossa myydään lähinnä vain merkkituotteita kuten Guess, Hilfiger, Mac, Prada... ja satoja muita. 

Tavaratalosta lähdettiin tyhjin käsin ja mentiin tän jälkeen ihailemaan vielä vähän ralliautoja, siitä mäkkäriin ja sen jälkeen kello lähentelikin jo puoli seitsemään ja oli mun aika lähteä kotiin päin. Isä saatto mut bussiasemalle, hyppäsin bussin ja tulin kotiin. Päivä oli hyvä päättää leffailtaan muutaman kaverin kanssa. 







































//Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti