perjantai 11. maaliskuuta 2016

Terveiset maailmalta!

Näin siinä taas melkein vuosi vierähti viimeisimmästä kirjoituksesta. Aika kuluu tätä nykyään pelottavan nopeasti. Sitä ei edes voi käsittää kuinka nopesti se vaan valuu sormien välistä.
Voisin alottaa tän postauksen lyhyellä esittelyllä että missä oon menny viimeisen vuoden aikana.

Helmikuun lopussa tuli tosiaan vuos täyteen siitä kun valmistuin matkaoppaaksi Päivölän opistolla. Sen jälkeen Finnmatkat tarjos mulle töitä Turkista lastenkerhon ohjaajana. Niinpä pakkasin mun laukut ja lähdin Turkkiin vetämään ohjelmaa 6-11 vuotiaille lapsille. Siellä tuli tutustuttua moniin uusiin ihmisiin Ruotsista, Norjasta, Tanskasta sekä Suomesta ja joihinkin pidän yhteyttä edelleen, osa tuli mun mukana tänne Kanariallekin. Turkissa tuli opittua millasta opaselämä oikein on ja vapaapäivät meni ravintoloissa, rannalla, altaalla ja muuten vaan hauskaa pitäen.

Turkista tuli kohteenvaihto lokakuun alkupuolella ja pienien vaikeuksien kautta pääsin kuin pääsinkin Gran Canarialle, missä oon tälläkin hetkellä. Täällä kausi alkaa loppumaan tossa huhtikuun lopulla ja sitten mun matka jatkuukin Kreikkaan, Corfun saarelle. Kanarialla teen edelleen töitä lasten kanssa Fun Break -nimisessä kerhossa. Sen lisäksi vedän myös tanssia Born to Move -kerhossa. Seuraavalla kaudella tuun kuitenkin vaihtamaan mun työtehtävän repiksi, mikä meinaa että musta tulee sellainen "perusopas" joka kulkee hotellilta toiselle, pitää retkiä ja tekee välillä ehkä vähän lentokenttähommiakin. Tää opasmuoto on tosi monelle varmaan tuttu matkaoppaat tv-sarjasta.

Siinä siis lyhyesti ja ytimekkäästi mun kulunut vuosi. Voisin kans kertoa nopesti mun työpäivistä niin sekin vähän avartaa miksi en tänne blogin puolelle ole hirveesti kerkinyt kirjoittelemaan.
Eri työtehtävissä on aina tietenkin erilaiset työajat, mutta pääsääntöisesti päivät on kaikilla pitkiä. Mun peruspäivä alkaa autoon menolla 8.15 ja hotellilta lähden takaisin kotiin siestalle 17.00. Sitten illalla esitetään meidän Born to Move tanssi yleisölle joten lähdetään asunnolta 19.15 ja kotiin lähdetään 20.30. Joinakin päivinä nää ajat tietenkin vähän vaihtelee mutta pääsääntöisesti näillä mennään. Vapaapäiviä meillä on joka toinen viikko yksi ja joka toinnen viikko kaksi. Mulla ne on aina vakiot eli keskiviikko sekä lauantai.

Loppuun olin ajatellut laittaa vain muutaman kuvan, mutta niitä tulikin nyt 20! Ensimmäiset kuvat ovat Turkista:









Ja loput kuvista on Gran Canarialta:










En oo yhtään  varma kuinka moni tätä blogia vielä seuraa ja kuinka moni tulee tätä kirjoitusta lukemaan, mutta jos siellä on joku joka halauisi että kerron jostakin aihealueesta tarkemmin niin ilmoitelkaa vain tuonne kommentti boxiin niin voin sitten kertoa vähän paremmin, eikä tällä laillan pinta raapaisuna niinkun nyt tein.

// Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti