tiistai 14. huhtikuuta 2015

"Bucket list"

Todella monelle on varmaan tuttu käsite "bucket list". Bucke list on siis lista asioista jotka haluat toteuttaa elämäsi aikana. Ne voi olla isoja tai pieniä. Itse ajattelin nyt kertoa omani. En itseasiassa edes ole koskaan kirjoittanut näitä alas vaan kaikki asiat on vaan ollu mun mielessä. Ihan kiva saada ne nyt kirjoitettua niin voin sitten myöhemmin katsoa kuinka monta olen päässyt toteuttamaan!

1.

Omista moottoripyörä, mielellään crossi ja aja sillä! (Samaan pakettiin kuuluu myös moottoripyöräkortin omistaminen.)



2.

Tää sama kuva on tainnu jo kerran aijemminkin olla täällä blogissa. Viimeksi tänään mietin että olisko mun unelmien auto tyylikäs mersu vai joku urheiluauto... Hmm...



3.

Tottakai listaan mahtuu vielä yksi moottoroitu kulkupeli. En edes osaa sanoa mistä tää mun halu päästä helikopterin kyytiin oikein tulee, mutta se ansaitsee silti paikkansa tällä listalla.



4.

Mun mielestä olis tosi hienoa nähdä leijonia, seeproja ja kirahveja vapaana luonnossa. Oon aina tykännyt katsoa kaikkia luontodokkareita ja olis tosi hienoa jos pääsiskin katsomaan safarielämää ihan paikanpäälle!


5.

En osaa oikein sanoa mitä mieltä olen delffiinien pitämisestä esimerkiksi joissakin vesipuistoissa. Mutta tämän haaveeni haluaisin toteuttaa ehkä kuitenkin meressä. Jo villien delffiinien näkeminen olisi todella hienoa.


6.

Klassikko!


7.

En oo itseasiassa vielä kertaakaan matkustanut kaverien kanssa, jos kouluun kuuluvaa kahden kuukauden Espanjan jaksoa ei lasketa. Oon aina muuten ollut perheen kanssa ulkomailla.


8.

Tän haluisin tehdä jossain todella hienossa paikassa, kuten esimerkiksi Dubaissa.


9.

Tähän kuvaan haluun tiivistää kaiken Los Angelesissa olevan. Haluaisin vierailla Hollywood kyltillä, käydä Walk of famella sekä kävellä rantakatua pitkin.



10.

 Yksi monista luonnonihmeistä jonka haluaisin nähdä.



Tässä oli muutama asia jotka haluisin toteuttaa elämäni aikana. Aivan kuten jostain joskus luin 
" jos matkustaminen olisi ilmaista, ette näkisi minua enää koskaan."

Onko teillä jotain asioita mitä haluaisitte tehdä elämänne aikana? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti